Ring-Autó Kft. Hírek

Aktuális híreink

  1. Hírek
  2. Az önvezető technológiák fejlesztésére összpontosít a Volkswagen
2022.11.08.
Innováció

Az önvezető technológiák fejlesztésére összpontosít a Volkswagen

Kínában a Horizon Robotics, a világ többi részén pedig a Bosch részvételével, közösen kívánja előmozdítani a Cariad a magas fokon automatizált és önálló vezetés fejlesztését az egyéni mobilitás területén: a Bosch és a Cariad együttműködésének első alkalmazásait 2023-ra tervezik     –     A vállalatcsoport nem invesztál tovább az Argo AI vállalatba, a Volkswagen Haszonjárművek más partnerrel bővíti együttműködését     –     A Volkswagen Haszonjárművek célja változatlan az önálló vezetés tekintetében: az ügyfelek a MOIA révén a tervek szerint már 2025-ben igénybe vehetik Hamburgban az önállóan közlekedő ID. Buzz modelleket     –     Oliver Blume, a Volkswagen AG vezérigazgatója: „A jövő technológiáinak fejlesztésekor különösen fontos a fókusz és a sebesség. Célunk, hogy a lehető legkorábban a leghatékonyabb funkciókat kínáljuk ügyfeleinknek, fejlesztésünket pedig a lehető legnagyobb mértékben tegyük költséghatékonnyá”

vw_ag2

Wolfsburg/Budapest, 2022. november 8. – A magas fokon automatizált és az önálló vezetésre kívánja összpontosítani fejlesztési tevékenységét a Volkswagen. Az önálló közlekedés, mint szolgáltatás (MaaS/TaaS) szakterületén a vállalatcsoport tervezi megszilárdítani fejlesztési partneri együttműködéseit. A Volkswagen a továbbiakban már nem invesztál az Argo AI vállalatba. A Cariad a Bosch, Kínában pedig a jövőben a Horizon Robotics részvételével, közösen folytatja az egyéni mobilitás terén a magas fokon automatizált és önálló vezetés fejlesztését.


Amint Oliver Blume, a Volkswagen AG vezérigazgatója kiemelte: „A jövő technológiáinak fejlesztésekor különösen fontos a fókusz és a sebesség. Célunk, hogy a lehető legkorábban a leghatékonyabb funkciókat kínáljuk ügyfeleinknek, fejlesztésünket pedig a lehető legnagyobb mértékben tegyük költséghatékonnyá.”
Az önvezető technológiák fejlesztése a Volkswagen NEW AUTO stratégiájának központi eleme. A vállalatcsoporton belül a Volkswagen Haszonjárművek felel e kifejezetten a Mobility as a Service (MaaS) és a Transportation as a Service (TaaS) területein zajló fejlesztésért, míg a Cariad technológiai vállalat feladata a részlegesen és magas fokon automatizált (SAE 4. szintig) vezetési funkciók fejlesztése a konszern személyautó-márkái számára. A két cég kutatópartnereivel közösen folytatja az önálló vezetési technológiák további fejlesztését.



Tovább bővíti együttműködéseit a Volkswagen Haszonjárművek



A Volkswagen Haszonjárművek tovább bővíti önállóan közlekedő mobilitási járműflottái technikáinak fejlesztésére irányuló, egyik partnerével folytatott együttműködését. Ezt hamarosan hivatalosan is bejelentik, az ennek megfelelően felszerelt ID. Buzz prototípusok pedig a vonatkozó tesztprogram keretében már üzemelnek ennél a partnernél.


A Volkswagen Haszonjárművek önálló vezetés tekintetében megfogalmazott célja változatlan: az ügyfelek a tervek szerint 2025-ben a MOIA révén már igénybe vehetik Hamburgban az önállóan közlekedő ID. Buzz modelleket.


Christian Senger, a Volkswagen Haszonjárművek igazgatótanácsának Mobility as a Service (MaaS) és a Transport as a Service (TaaS) szolgáltatásaiért, illetve az önvezető technológiák szakterületéért felelős tagja kifejtette: „Egy másik partnerrel folytatott együttműködés keretében a vállalatcsoporton belül tovább erősödik a magas fokon automatizált és az önálló vezetés fejlesztésére irányuló együttműködés.”



Partnereivel a Cariad folytatja a 3. szintű vezetési funkciókra irányuló, a konszern személyautómárkái számára zajló fejlesztést



A Cariad és a Bosch az Automated Driving Alliance keretében folytatja az egyéni mobilitást szolgáló automatizált vezetés fejlesztését. A két vállalat nagysorozatú gyártásra alkalmassá és mindenki számára elérhetővé kívánja tenni a részben és a magas fokon automatizált vezetést.


A cél, hogy olyan funkciókat bocsáthassanak a Volkswagen Csoport márkacsoportjainak járművei rendelkezésére, amelyek kifejezetten lehetővé teszik a vezető számára, hogy időnként levehesse a kezét a kormánykerékről. Ezek olyan fejlett, úgynevezett 2. szintű, városi, országúti és autópálya-használatra készült vezetéstámogató rendszerek, amelyeken keresztül a jármű átfogó támogatást nyújthat vezetője számára, illetve amelyekkel a jármű autópályán teljes egészében átveheti a vezetés feladatát (SAE 3. szint). Az első alkalmazások a tervek szerint 2023-ban jelennek meg.


A Cariad emellett Kína piaca számára a Horizon Robotics vállalattal is tervez együttműködést, hogy a világ egyik legfontosabb feltörekvő piacán regionálisan segíthesse elő az automatizált vezetés fejlesztését. Az automatizált vezetéshez szükséges nagyteljesítményű chipek biztosítása érdekében a hardver területén a Qualcomm céggel kezdett partneri együttműködésbe a vállalatcsoport.



Tovább foglalkoztatott Argo AI dolgozók



A Volkswagen és az Argo AI a jövőben a munkatársak további foglalkoztatása, valamint az önálló vezetés legígéretesebb projektjeinek továbbfejlesztése érdekében működik együtt.


A Forddal indított további partneri együttműködések változatlanul folytatódnak.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.