Újdonság a Volkswagenről
2019.05.03.

A Volkswagen ID. R első tesztje a Nordschleifén

Első alkalommal a Nürburgringen a tisztán elektromos hajtású versenyautóIntenzíven készül a Volkswagen Motorsport az elektromos járművek Nordschleife-körrekordjának megdöntéséreRomain Dumas: „Nagyszerű pillanat: a kedvenc pályámon az ID. R volánja mögött”Egy nappal az új ID. R a Nürburgringen tartott világpremierjét követően Romain Dumas a Nordschleifén máris teljesítette az első tesztköröket a tisztán elektromos hajtásrendszerű versenyautóval. A 20,832 kilométer hosszú pályaszakaszon a francia pilóta átfogó tesztprogramot hajtott végre, a rendelkezésre álló idő optimális kihasználása érdekében felváltva futva az ID. R két példányával. Ezzel kezdetét vette a Volkswagen Motorsport felkészülésének végső szakasza, amelynek célja, hogy az 500 kW (680 LE) teljesítményű versenyautóval az elektromos járművek új körrekordját állítsa fel az Eifel-vidék nagymúltú pályáján.„A Nürburgring-Nordschleife a várakozásoknak megfelelően óriási kihívásnak bizonyult” – hangsúlyozta Sven Smeets, a Volkswagen Motorsport igazgatója. „Az előzetes széleskörű számítógépes szimulációk alapjain e teszt során azon dolgoztunk, hogy az ID. R beállításait mindenekelőtt futóműve tekintetében tökéletesen ezen egyedülálló versenypályára hangoljuk. Az energiamenedzsment máris kiválóan működik, így a terveknek megfelelően hajthattuk végre a tesztprogram előirányzott pontjait és Bridgestone partnerünk különböző verseny-gumiabroncsait is összevethettük egymással.”A pálya karaktere aprólékos futóműhangolást igényel
Bővebben
Újdonság a SEAT-ról
2019.01.14.

Először együtt az úton a SEAT három szabadidő autója

a SEAT Ateca, a SEAT Arona és a SEAT Tarraco együtt Barcelona utcáin különböző egyéniségek közös formatervezési „génekkel” indul a SEAT Tarraco,  a szabadidő autó kínálat legutolsó tagjának forgalmazása „Az új SEAT Ateca  kulcsszerepet játszik új márka stratégiánkban. Az Ateca indítja a SEAT történetének legnagyobb termék offenzíváját”.  Ezek voltak a SEAT  elnökének,  Luca de Meo-nak  szavai 2016-ban a SEAT első szabadidő autójának bemutatásakor. Két és fél évvel később ez a szándék teljesült, és a SEAT ma már három  SUV-val, azaz szabadidő autóval rendelkezik kínálatában. Mindegyiknek közös a fejlesztési DNS-e, de mindegyik megkülönböztethető egyéniség, és mindhárom gépkocsi először jelent meg együtt  az utakon abban a városban, amelyikben létrehozták őket.Formatervezés Barcelonában: ami döntő tényező a szabadidő autót vásárlók 65 %-a számára. A SEAT-oknak közös az eredete: Barcelona. „Mindhárom autó csak ebben a városban jöhetett létre”- vélekedik Alejandro Mesonero-Romanos, a SEAT formatervezési igazgatója. Mindegyik autó elegáns, sportos és a részletek iránti figyelemmel jött létre, ezek mindhárom autó közös tulajdonságai, de mindegyik modell  saját jellemzőkkel is bír. Így például  az Arona  erős crossover jelleggel, 68 lehetséges színváltozattal  dicsekedhet, az Atecát elegáns sziluettje különbözteti meg, míg a Tarraco-t jellemző  orr része emeli ki környezetéből, ugyanakkor ezek jelzik, hogy milyenek lesznek a SEAT modellek a jövőben.Minden igényt kielégítő motorok:  Az Arona  95 lóerejétől a Tarraco 190 lóerejéig  a három szabadidő autó a motorok széles választékát  kínálja, és garantálja a teljesítményt, a hatékonyságot és a megbízhatóságot. Mindezen túl az Arona kategóriájának első modellje, amelyik sűrített földgázzal (CNG) működő motort kínál, miközben a Tarraco már hálózatról tölthető hibrid változatban is elérhető lesz. "A SEAT legnagyobb szabadidő autója a funkcionalitás és a sokoldalú kihasználhatóság mesterműve” -, mondja dr. Matthias Rabe,  a SEAT a kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke.
Bővebben
Régebbi hírek betöltése
Hiba történt. Kérjük, töltse be újra az oldalt.