Újdonság a SEAT-ról
2020.02.20.

A CUPRA az első CUPRA Leon bemutatkozásával egyidőben nyitja meg új központjának kapuját

A márka egy termék offenzívát jelent be, amely ötvözi a nagy teljesítményt és az elektrifikációtA CUPRA Racing két versenyautót mutat be, és megerősíti részvételét a PURE ETCR-benA CUPRA Formentor sorozatgyártású változatát a következő genfi autókiállításon mutatják beA CUPRA Garage megnyitója összegyűjti a CUPRA Társaságot, köztük Marc ter Stegen új nagykövetet, Mattias Ekströmöt és Fernando Belasteguínt
SEAT LEON

A második születésnapjával egyidejűleg a CUPRA megnyitotta a márka új központját, a CUPRA Garage-t, amely a SEAT vállalati központjának szomszédságában található. A megnyitó rendezvény egyben az új CUPRA Leon sorozat világpremierjét is megtartották, beleértve az új versenyautókat is, illetve az első hibrid modelljével a márka megkezdi útját az elektrifikáció irányába.
A 2019. évi 71,8% -os növekedéssel az előző évhez képest, és közel 24 700 eladott járművel, a CUPRA újdonságok sorával indította a 2020-as évet. Az új központ megnyitása mellett, ami egy 2400 négyzetméteres környezetbarát épület, és egy versenypálya paddockjára emlékeztet, a márka átalakítja versenyautó-műhelyét, a CUPRA Racing Factory-t is. A CUPRA 5,3 millió eurót fektetett be új létesítményeibe, amelyek elegendő helyet biztosítanak 200 alkalmazott számára.
„A CUPRA, mint független márka két évvel ezelőtti létrehozására vonatkozó döntés nem alakulhatott volna jobban, mert e rövid idő alatt a legjövedelmezőbb üzleti egységünk lett. A CUPRA lehetőséget ad a SEAT számára jövedelmezőbb modellek előállítására és új ügyfelek elérésére. A két márka együttesen biztosít erőforrásokat és működési alapot a növekedés folytatásához. Most úgy döntöttünk, hogy a márka megerősítésére felépítjük saját vállalati központját”- mondta Carsten Isensee, a SEAT ügyvezető elnöke, a pénzügyek és az informatika alelnöke, a CUPRA Leon bemutatóján tartott sajtótájékoztatón.
#2020: kulcsfontosságú év
Ebben az évben a CUPRA arra törekszik, hogy bemutassa képességeit az autópiacon, szélesítve kínálatát, és bővítve a nemzetközi jelenlétét. A CUPRA Ateca sikere mellett a márka az első CUPRA Leon-nal, a ferdehátú és a Sportstourer verziókkal, valamint a CUPRA Formentorral, az első kifejezetten a márka által tervezett modellekkel erősíti termékportfólióját.
Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója és a SEAT értékesítésért és marketingért ügyvezető felelős alelnöke hangsúlyozta, hogy „az elmúlt két évben elért eredmények - közel 40 000 autó eladásával - bizonyítják ennek a márkának a nagy lehetőségeit. A CUPRA erőteljesebben növekszik, mint amire számíthattunk, ezért otthont kellett építenünk a CUPRA Család számára, és megdupláztuk alkalmazottjaink létszámát 200 főre. Most egy új szakaszba lépünk, ahol három hibrid autó bevezetésével bebizonyíthatjuk, hogy a sportosság elektromos is lehet, amely lehetővé teszi számunkra, hogy ebben az évben elérjük kezdeti célunkat, az eladások megkétszerezését két-négy év alatt.”
Griffiths azt is bejelentette, hogy a CUPRA Formentor sorozatgyártásra érett modellje az idei Genfi Autószalonon mutatkozik be első alkalommal, és várhatóan az év második felében már a piaci bevezetésre is sor kerül.
A család első tagja A CUPRA a központ hivatalos megnyitása alkalmával bemutatta a CUPRA Leon új családját, a márka legkelendőbb modelljét, amelynek utolsó generációja 44 000 példányban talált gazdára. A cég további sikerei érdekében a CUPRA idén mutatta be a ferdehátú és a Sportstourer verziókat a nagy teljesítményű motorok széles skálájával, a benzinmotortól a plug-in hibridig, háromféle lehetőséggel: 245, 300 és 310 LE teljesítménnyel.
Az év utolsó negyedévében piacra kerülő CUPRA Leon a „Leonok királyának” tekinthető. A márka logójával az első CUPRA Leon dizájnt, kényelmet és a legújabb technológiát kínálja az autózás szerelmeseinek, akik nyitottak az elektrifikációra, vezetési élményt és teljesítményt keresnek.
Az eredet mutatja az utat A CUPRA bemutatta a CUPRA e-Racer új verzióját is, a világ első teljesen elektromos versenyautóját. Wayne Griffiths, a márka vezérigazgatója megerősítette a CUPRA részvételét a PURE ETCR elektromos túraautók bajnokságában, amely ebben az évben kezdődik, Mattias Ekström és Jordi Gené közreműködésével.
A verseny világából született márka mérnökei kifejlesztettek egy új benzinmotoros versenyautót is, a CUPRA Leon Competiciónt. Ekström és Gené feladata volt a jármű leleplezése, kiemelve annak aerodinamikai hatékonyságának javulását, valamint a 3D nyomtatás révén kifejlesztett könnyű alkatrészek használatát a súlyeloszlás javítása érdekében.
Ezen felül a CUPRA bemutatta az új pilóta versenyruházatot és a csapatruházat kollekcióját a Sabelttel, a versenyautó-felszerelések globális vezetőjével együtt.
A CUPRA Társaság új otthona A CUPRA Garage megnyitó eseménye összeállította a CUPRA Társaságot, amelynek a múlt hét óta új tagja, az F.C. Barcelona kapusa, Marc ter Stegen. A német játékos az 1,999 darabszámban gyártott CUPRA Ateca Limited Edition egyik példányával érkezett, és hivatalosan bemutatták a vendégeknek és a médiának.
A megnyitó rendezvényen a CUPRA bajnokok elit csapatát állította össze, mint például a négy nagykövetet a padel világából, köztük az argentin Fernando Belasteguín, Pablo Lima, Alejandra Salazar és Ariana Sánchez; az olimpiai érmes Saúl Craviottot és Mikel Azcona túraautó-versenyzőt.
A CUPRA Világ bővül
A márka küldetésével összhangban, mely exkluzív, korlátozott termék kollekciók létrehozása, melyek a márka stílusát képviselik, a CUPRA bemutatta új együttműködéseinek prototípusait. A barcelonai Marset világítástechnikai cég kifejlesztette a CHISPA-t, a Marset által a CUPRA számára tervezett hordozható, újratölthető és vezeték nélküli lámpát. Ezenkívül a Mikakus cipőmárka bemutatta a városi cipők két prototípusát, amelyeket az autómárka számára terveztek és készítettek. Ezen felül a CUPRA bemutatott egy elektromos, ultra könnyű és összecsukható kerékpárt, amelyet az UNNO, egy barcelonai kerékpáros butik tervezett és készített kézimunkával.
Ezen felül a CUPRA kibővítette táska és napszemüveg választékát a TRAKATAN és az L.G.R. olasz műhelyek termékeivel. A márka célja, hogy együttműködjön az emberekkel és vállalkozásokkal, akik ugyanazt a tervezési nyelvet beszélik, és megosztják alkotói tapasztalataikat.